29 Nisan 2008 Salı

Donatello


Ben TMNT'nin "beyni" olarak bilinirim. Sanırım bu benim çok çalışkan ve gayretli olmamdandır. Ben her zaman "MrFix-It" olmuşumdur. Her şeyi tamir edebilirim ve ayrıca aletleri ve makinaları icat etme konusunda çok maharetliyim. Diğer 4 TMNT aksine, sanırım biraz daha çekingenim. Kendi düşüncelerimle biraz zihnimi meşgul etmek istiyorum ama ailemin ve arkadaşlarımın ihtiyaçlarını yerine getirmek için hazırdayım.Düşüncelerin içinde kaybolmak çok zor. Bunu başarmaya çalışıyorum. Yapacak çok şey var, bazen her şey için zaman ayırmak çok zor oluyor.

Ninja savaşçısı olmama neden olan dövüşlerden/kavgalardan ziyade başka şeyler hakkında konuşmak istiyorum. Ne yazık ki bizim hayatımızda başka şeylerden konuşmak sadece bir seçenek olarak kalıyor.

İcatlarım üzerinde ve derinlerde mutasyon ve genetikleri keşfettiğim günleri özlüyorum. Bazı günler ihtiyacım olan zamanı bulabiliyorum.

Eğer bana izin verirseniz, laboratuarıma geri dönmek zorundayım Kendinize iyi bakın !.

BOY : 156 cm

AĞIRLIK : 90 kg

GÖZLER : Koyu Kahverengi.

SİLAH : Bo Değneği.

FAVORİ RENGİ : Mor.

HOBİLERİ : İcat, Bilgisayar, Mühendislik, pilotluk, Matematik ve Fen.

SEVDİĞİ MÜZİK : Klasik Müzik, Klasik Rock.

TAKMA İSMİ : Don,Donny,Don-San.

SEVDİĞİ YİYECEK : Pizza, Suşi.

SEVDİĞİ KİTAP :
Zamanın Kısa Tarihi

Hiç yorum yok: