29 Nisan 2008 Salı

Michelangelo


Yo, yo, yo ... Ben parti dostuyum.

Heh... heh...

Böyle olmak çok salakça bir şey! Ama eğlenceli! Bilmiyorum ama diğer adamlar bazen çok üzgün görünüyorlar ve birşeyleri aydınlatmak için bana ihtiyaçları var! Hayat bir kumsaldır! .

Hakkımda birşeyler yazmak çok garip! Gerçekten ne söyleyeceğimi bilmiyorum! Eğlence neredeyse oradadır! Hayat onu ne yaptığıdır, öyleyse onu eğlenceli şekilde yap! Mutluluk var olan son nokta değildir, o hayatın bir yoludur! Kaplumbağa olmak korku verici ve hayranlık bırakan bir şey! Daha ne söyleyebilirim ?

Oyunları seviyorum, Paten kaymayı da seviyorum. Sörf yapmak çok havalı birşey ama bunun için yeteri kadar fırsatım olmuyor, Ama bu değişecek! Ninja olmayı seviyorum.

Tehlike anında kendini nasıl koruyacağını bilmek çok güzel. Ayrıca etrafa zıplayabilmek ve gölgelerin ardında saklanmak çok eğlenceli. Filmlerde olmayı çok seviyorum.

Sanırım bu beni özetlemeye yeter. İşte burda dışardayım.

BOY : 156 cm

AĞIRLIK :
90 kg

GÖZLER :
2.

SİLAH :
Nunçaku.

FAVORİ RENGİ :
Turuncu.

HOBİLERİ :
Paten kayma,sörf, Vidyo oyunları, eğlence!.

SEVDİĞİ MÜZİK :
Rep,Tekno,Sörf,Jimmy Buffett.

TAKMA İSMİ :
Mikey.

SEVDİĞİ YİYECEK :
Dalgamı geçiyorsun? PİZZA tabiki.

SEVDİĞİ KİTAP :
"Vahşi Şeyler Nerededir

Hiç yorum yok: