29 Nisan 2008 Salı

Splinter Usta

Benim geçmişim sırlarla kaplıdır. Bazıları benim Hamato yoshi adında bir adam olduğumu söylüyor. Başka bir hikaye, benim Hamato Yoshi adında bir adamın gönüllü faresi olduğumu anlatmaktadır. Bazı durumlarda her iki durum doğru olabilir ama bazen her ikisi de yanlıştır. Bu; Ninjitsu'nun bir yönüdür, bazen olmak,bazen olmamak. Ben bir Ninjayım ve "Usta/Sahip" olarak çağrılırım. Yeteneklerimi geliştirdim ama çalışmalarıma devam etmeliyim.Ninjutsi; metafiziki ve fiziki cesaretin öldürücü kombinasyonudur ve bu kolayca geliştirilmemiştir. Ninjitsuyu geliştirmek için yorum yapanlar çok fazladır; ama gerçekten birşeyler yapanlar çok azdır. Ninjitsu; gölge savaşçısının gölgelerin yolundan yürümelidirler. Bu bizim aradığımız dengedir.
Günlerim, bir savaşçı olarak, gündoğumuna kadar uzanmaktadır. Şu sıralarda yeni bir yol bulabilmek için meditasyonla ilgili çok zaman harcıyorum. Hayat döngüsü her zaman değişmektedir ve bu döngüde çabalamak zorundayız. Böylece barışı ve memnuniyeti yakalayabiliriz. Memnuniyet içinde de zenginiz demektir. Gelecekte çocuklarıma ve bana neler olacağını bilmiyorum ama her günün tadını çıkartıyorum ve diğer günü heyecanla bekliyorum. Zaman, bu yaşlı kemiklerim için çok hızlı geçiyor ama ben bunu memnuniyetle karşılıyorum. Sizlere barış gönül rahatlığı diliyorum, ve karmaşıklıklar içinde sizlerin yeteneklerine inanıyorum.Gayret gösterin ve yapabilirsiniz.

BOY : 123 cmAĞIRLIK : 75 kgSİLAH : Herşey yada hiçbir şey bir ninja için farketmezFAVORİ RENGİ : Hem mor hemde sarı renk.HOBİLERİ : Okuma ve yemek yapma.SEVDİĞİ MÜZİK : Geleneksel japon müziği ve regi.TAKMA İSMİ : Hiçbirini bilmiyorum.SEVDİĞİ YİYECEK : Taze sebzeler,çorbalar,çay ve peynir.

Hiç yorum yok: