29 Nisan 2008 Salı

Leonardo


Birisinin olması gerektiği ve bu konuyla tek ilgilenen ben olduğum için takımın lideri olmaya çalışıyorum. Kardeşlerimden birinin duygusal sıkıntı içinde olduğu durumlarda hazırladığım taktiklere uyulmaması can sıkıcı oluyor.

Ninjitsu'yu çok ciddiye alırım. Öyle de olması gerekiyor. Ninjitsu bir oyun değil. Sıkıntılı zamanlarda çok çalışırım ve stratejiler üzerine hazırlanırım. Beklentilerimin yüksek olduğunu söylerler ama ben buna katılmıyorum. Mükemmel olmaya değil, mükemmel (bir profesyonel olmaya çalışırım. Görünür bir tehlike olmadığı zaman rahatımdır ama iyi bir ninja her zaman hazırlıklıdır, ve düşmandan üç adım öndedir. Bu çok çalışma adanmayı gerektirir.

Ailemi, hayatın kendisinden daha çok seviyorum. Bu yüzden kendimi, onların güvenliğini sağlamakla yükümlü görüyorum. Splinter Usta kendine çok iyi bakıyor fakat kardeşlerim beni üzüyor. Onların odaklanma eksikliği olduğu için kardeşlerimle birlikte olmam gerekiyor. Biraz zor gibi görünse de benim yerimde olsaydınız, birinin bir şekilde davranması gerektiğini anlardınız.

Bunların haricinde eğlenceye ve rahatlamaya ihtiyacımız olduğunun farkındayım. Kardeşim Raphael ile sık sık anlaşmazlığa düştüğüm halde birlikte iyi zaman geçiririz. Yine de onun olayları başkasının bakış açısından görebilmesini isterdim. (Onun da benim için aynı şeyi söylediğine eminim.)

En sevdiğim zaman beşimizin birlikte oturup akşam yemeği yediği ve Splinter Usta'nın derslerini ve hikayelerini dinlediğimiz zamandır.

BOY : 156 cm

AĞIRLIK : 90 kg

GÖZLER : Kahverengi.

SİLAH : Katana'lar.

FAVORİ RENGİ : Mavi.

HOBİLERİ : Gerçekten yok.Eğer sayılırsa mumlardan hoşlanırım.

SEVDİĞİ MÜZİK : Geleneksel Japon müziği ve New Age.

TAKMA İSMİ : Leo, Leon, Korkusuz Lider, Ginsu Ustası.

SEVDİĞİ YİYECEK : Pilav, balık, salata, elma, pizza.

SEVDİĞİ KİTAP :
Sun Tzu'nun "Savaş Sanatı" adlı kitabı.

Hiç yorum yok: