29 Nisan 2008 Salı

Raphael


Daha önce milyonlarca kez söylenmemiş ne söyleyebilirm? Çok şey yok. "Karanlık" biriyim. Karamsar, çılgın, sinirli birgenç adam.

Veya Pollyanna olmayanlar için : Gerçekçi! Köpeğin köpeği yediği bir dünyada ben büyük köpeğim. Ama tehlike durumunda saklanırım. Başlamalarına izin vermeden onları bitiririm. Kalıpların dışındayım. Bunlar beni kısaca özetler.

İtiraf ediyorum anti sosyalim ve çabuk sinirlenirim. Çoğu insan beni sinir eder. Yalnız kalmaktan hoşlanırım. Daha fazla insan beni severse, her şeyin daha güzel olacağına inanıyorum. Biliyorum ki daha iyi olacağım.

Rahatlamayı öğrenmeye ihtiyacım olduğunu tahmin ediyorum Splinter'ın dediği gibi kendi "merkez" ini bulmak için. bu konuda çalışıyorum. Bazen Mikey'nin sakin tabiatını kıskanıyorum. Bazen öyle olmam gerektiğimi düşünüyorum. Bazen...

Bilmemek mutluluktur diye bir deyiş vardır. Büyüdükçe akıllanmaya çalışıyorum. Bir bakıma çelişki değil mi?.

BOY : 156 cm

AĞIRLIK : 90 kg

GÖZLER : Kahverengi.

SİLAH : Sai.

FAVORİ RENGİ : Kırmızı, (Bir çok sebepten dolayı. Onların hiçbiri iyi değil yine de uygun)

HOBİLERİ :Hokey,beyzbol,golf,
dövüşmek.

SEVDİĞİ MÜZİK : Rep.

TAKMA İSMİ : Raph,Sapık.

SEVDİĞİ YİYECEK : Tahıl.

SEVDİĞİ KİTAP :
M.Crichton'ın Jurassic Park kitabı. Kitabı filminden daha iyi okuyun.

Hiç yorum yok: